Obsługa klienta / Informacje ogólne

platnosci

Płatność

Płatności należy dokonać przed przyjęciem zamówienia do realizacji.

Dokonanie płatności jest warunkiem koniecznym do realizacji Państwa zamówienia.

Płatności należy dokonać:

  • tradycyjnym przelewam na wskazany rachunek bankowy,
  • gotówką, przy zamówieniu osobistym w placówce firmy.

Płatności dodatkowe np. za transport dolicza się do całości zamówienia.

 

Transport

Klientom naszego sklepu proponujemy następujące możliwości odbioru zamówionych towarów:

  • odbiór własny w siedzibie firmy, lub magazynie w umówionym czasie i pod wskazanym adresem.
  • dostawę towaru za pośrednictwem FIRMY KURIERSKIEJ, pod wskazany przez Klienta adres. Usługa dodatkowo płatna.

Produkty zakupione w naszym sklepie dostarcza firma kurierska K-EX przesyłki kurierskie. Przesyłki dostarczane są w przeciągu 7 dni roboczych od dnia ich nadania. Kurier realizuje dostawę po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Koszt dostawy liczy się od każdej jednostkowej przesyłki. Cennik przesyłek kurierskich:

  • materace o długości 200 i 190 cm i szerokości 80, 90 i 100 cm – to koszt 100 złoty od sztuki,
  • materace o długości 200 i 190 cm i szerokości 120, 140, 160,180 200 cm – to koszt 150 złoty od sztuki.

Uwaga: płatność za przesyłkę kurierską doliczamy do ceny zamówienia. Cena za transport nie podlega rabatom.

Uwaga: Klient zobowiązany jest do przyjęcia i sprawdzenia zamówionego produktu w obecności Kuriera.

shutterstock_342271994

Gwarancja

Szanowni Państwo. Staramy się, aby nasze materace wyprodukowane były z dobrych i trwałych materiałów. Materace nie są wieczne i należy je zmieniać co pewien okres czasu. Przyjęło się, iż materace należy wymienić pomiędzy 5 a 10 lat, (w zależności od ich eksploatacji).

Wytrzymałość materacy zależna jest od wielu czynników. Jednym z nich jest materiał, z którego jest on zrobiony. Pewne elementy zużywają się szybciej, a niektóre są znacznie trwalsze. Pianki elastyczne tracą swoje właściwości od 2-5% rocznie, lateks dobrej jakości około 1-2% rocznie, natomiast sprężyny bonellowe i wkłady kieszeniowe są najtrwalsze. Aby materac mógł służyć w sposób ergonomiczny i higieniczny przez dłuższy czas należy o niego dbać i stosować się do ogólnych zaleceń użytkowania i konserwacji. Większość materacy zbudowana jest z materiałów mieszanych, dlatego czas ich eksploatacji jest pochodną tych elementów.

  • Gwarancja na produkt jako całość obejmuje 2 lata.
  • Niektóre elementy takie jak sprężyny bonellowe mają gwarancję 10 lat, a wkłady kieszeniowe 5 lat.
  • Gwarancja obejmuje towar nieuszkodzony mechanicznie ani chemicznie.
  • Gwarancja materacy obejmuje wady powstałe w trakcie normalnego ich użytkowania.
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń materaca powstałych w wyniku niewłaściwego ich użytkowania, transportowania i przechowywania.

W przypadku sytuacji spornych i kontrowersyjnych, sprzedający zastrzega sobie prawo dokonania ekspertyzy, uszkodzonego towaru. W przypadku ewidentnej winy Klienta, potwierdzonej przez ekspertyzę, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dokonanej ekspertyzy.

shutterstock_359425763
shutterstock_30917305

Zwroty

Zwroty, wymianę i reklamację w uzasadnionych przypadkach określa regulamin sklepu. Zwrotowi lub wymianie może podlegać towar nieuszkodzony mechanicznie, chemicznie i termicznie, który nie nosi znamion użytkowania, zapakowany i zabezpieczony.
Zwrotu można dokonać do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotom podlegają wyłącznie produkty o standardowych rozmiarach. Produkty o wymiarach nietypowych, wykonane dla klienta na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Zwrot produktów odbywa się każdorazowo na koszt Klienta i wynosi 70-90 pln. Towar uszkodzony, nie spełniający warunków zwrotu nie zostanie przyjęty. W przypadku gdy uszkodzony został pokrowiec materaca, Sprzedający zastrzega sobie prawo do potrącenia z kwoty zwrotnej kwoty za nowy pokrowiec, wg. cennika na dzień przyjęcia zwrotu. Pozostała kwota zostanie przelana na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, do 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu lub uznania reklamacji.

Rabat dla pacjentów gabinetu

  • Rabat dla Pacjentów Gabinetu Paluch w Opolu wynosi 10%.
  • Przy jednorazowym zakupie powyżej 4 materacy rabat wynosi 10 %
  • Przy zamówieniu powyżej 10 sztuk można negocjować cenę
    i inne warunki sprzedaży.
  • Rabaty nie sumują się.
  • Rabat nie obejmuje kosztów wysyłki.

Jak uzyskać rabat

Złóż zamówienie podczas turnusu w Gabinecie Paluch w Opolu i uzyskaj rabat 10 %. Zamówienie powyżej 4 sztuk należy złożyć drogą mailową na adres biuro@materace-paluch.pl. Można w tym celu skorzystać z zakładki Kontakt wpisując nazwę materacy rozmiar oraz ilość. W odpowiedzi zwrotnej otrzymacie Państwo maila zawierającego dalsze instrukcje.

shutterstock_123602170